Felmérés indult az őszi digitális oktatásról

Felmérést indított a Nemzeti Ifjúsági Tanács az Országos Diáktanáccsal közösen az őszi tantermen kívüli digitális munkarend tapasztalatairól.

A cél a tavaszi felméréshez hasonlóan a digitális munkarend hasznos és jó tapasztalatainak begyűjtése, majd ezek továbbítása a döntéshozók részére. A mostani felmérésben újdonság, hogy a speciális védelmi intézkedésekkel elindított tanévkezdéssel kapcsolatban is fogalmaz meg kérdéseket. A kutatásban az oktatás valamennyi szereplője részt vehet, beleértve a diákokat, szülőket és pedagógusokat.

Az új, őszi/téli felmérésen a fenti célcsoporton belül bárki részt vehet, a részvétel egy online kérdőív kitöltésével valósul meg. A felmérés eredményeit megjelenésüket követően beszámoló formájában közölni fogjuk.

Az őszi/téli digitális munkarendről szóló kérdőív kitöltése


Kérdőív kitöltése

Megosztási link: https://bit.ly/digitalisoktatasfelmeres

Szerző:

Hutter Róbert

Hutter Róbert (főszerkesztő) három évet dolgozott diákönkormányzati elnökként, jelenleg diákönkormányzati jegyző, illetve két éve a Közép – Budai Tankerületi Központ Diákönkormányzati Tanácsának vezetője, egy éve pedig az Országos Diáktanács budapesti póttagja. Ezek után 2020. februárjában, Székesfehérváron részt vett az Országos Diákparlamenten, ahol szerkesztőbizottsági tagként jelentős szerepet játszott az elfogadott 46 javaslati pont megfogalmazásában. Hutter Róbert bejegyzései